.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل شورای عالی امر به معروف در انتظار تصویب مجلس

معاون تشکل های مردمی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به تصویب تشکیل شورای عالی امر به معروف و نهی از منکر کشور در دولت نهم اظهار داشت: تشکیل این شورای عالی در انتظار تصویب مجلس قرار داد.

به گزارش مهر، سرتیپ دوم پاسدار مصطفی متولیان در حاشیه گردهمایی اتحادیه های اصناف مرکز مازندران در جمع خبرنگاران درساری افزود: لایحه تشکیل سازمان امر به معروف و نهی از منکر کشور درپایان دولت خاتمی به دولت وقت ارائه شده بود.

وی خاطر نشان کرد: تشکیل شورای عالی امر به معروف و نهی از منکر کشور در کمیسیون های دولت نهم مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب رسیده است.

معاون تشکل های مردمی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اینکه تشکیل ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور در مجلس در قالب سازمان مستقل یا شورا منوط به تصویب مجلس هشتم است، تصریح کرد: پیش بینی می شود مجلس این مصوبه دولت را تا پایان سال جاری در صحن علنی به تصویب برساند.

متولیان با بیان اینکه نماینده رهبری، نمایندگان سه قوه، نماینده حوزه علمیه و برخی دستگاه های فرهنگی اعضای اصلی شورای عالی امر به معروف و نهی از منکر کشور را تشکیل می دهند، یادآور شد: دولت تشکیل شورای عالی امر به معروف و نهی از منکر را به تصویب رسانده بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیتهای فوق برنامه این ستاد نظیر برگزاری مسابقات قرائت قرآن، پارچه نویسی و یادواره شهدای اصناف همزمان با ماه مبارک رمضان در اصناف کشور افزود: گروه های تذکرلسانی در این ایام در بازارهای کشور فعالیت جدی تری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در کشور عهده دار است، خاطر نشان کرد: این ستاد قصد دارد مردم را به امر به معروف و نهی از منکر اختیاری تشویق کند.

متولیان با اشاره به اینکه وظیفه و ماموریت اصلی ستاد زنده نگه داشتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر است تصریح کرد: برخورد با رباخوار، کم فروش و گرانفروش در اصناف وظیفه این ستاد نبوده ولی تذکر لسانی از کارکردهای مثبت اعضای ستاد در اصناف است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 مرداد 1388
فقط برای ادارات دولتی .....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.379 seconds.